ویژگی های لاراول
نوشته شده توسط : مهمان نواز

سیستم روتینگ معمولی: با به کار گیری از سیستم  طراحی سایت شرکتی  روتینگ بسیار معمولی میتوانید همه درخواست را در نرم‌افزار به آسانی جواب دهید.
رئیس اطلاعات: انتقال و مدیر اطلاعات در‌این سیستم بسیار سهل وآسان هست و با دیتابیس های MySQL, Postgres, SQL Server, و SQLit سازش بی نقص داراست.
قالب خوشگل: میتوانید از کدهای شالوده PHP به کار گیری فرمائید و یا این که از قالب های کد کادر ورک فایده ببرید که فعالیت را بسیار بی آلایش خیس می کند.
مهیا برای آینده: این قاب ورک برای گسترش در آینده سئو گردیده و با JSON و بقیه ابزارها سازش بی نقص دارااست.
اساس مستحکم: لاراول بوسیله کامپوننت های گوناگون Symfony پیاده سازی شده‌است که به نرم‌افزار شما پایداری و ثبات بالایی می‌دهد.
ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله Composer: Composer یکی‌از ابزارهای بسیار دیدنی برای گسترش اپ ها می‌باشد که میتوانید از ابزارهای توانا آن منفعت بگیرید.
اجتماع گسترده: امروزه جامعه کاربری بسیار بزرگی از لاراول به کار گیری می کنند و پشتیبانی و فولدر های آموزشی بخش اعظمی برای آن وجود دارااست.
دیدنی بود اشتراک میزارمآدرس ورقه نسخه برداری کنبرچسب ها :
\"مطالب ذیل را مطلقا بخوانید\"
رفع ارور مرز و بوم شما اذن دانلود ندارد در پلی استور فارغ از غربال شکناکثر عموم از تلفن همراه هایی که سیستم اندروید دارا‌هستند ، به کار گیری می نمایند. ارور سرزمین شما اذن دانلود ندارد را بارها چشم اید هنگامی قصد دانلود کردن یک اپ از ...
نزدیکترین گروه طراحی وب در اردبیلاینترنت فاصله نمی شناسند و مدام می اقتدار دورترین تیم ها را در کنار خویش احساس نمائید. نزدیکترین گروه ساخت سایت در اردبیل را قادر خواهیم بود خودمان معرفی کنیم که ...
راهنمای به کار گیری از بازی هوش و بالا بردن آیکیوراه های متعددی برای بالا بردن هوش اشخاص وجود داراست که یک کدام از این طریق ها بازی با اعداد میباشد. کاری که برای همگی محافظت کردن اعداد سخت هستش. این ...
بروزرسانی یا این که ساخت و ساز محتوا کردن وبسایت ابزار یراقفروشندگان ابزار یراق جهت حضور در بازار رقابت مبادرت به کار و راه‌اندازی تارنما برای دکان خویش میگردند. سوای داده ها کافی از seo یک وب سایت که بایستی وبسایت خویش ...
حیث یا این که پرسش داری ؟ می تونی از اینجا بفرستی !





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: